Saturday 7 December 2013

Kisah Best Western Resort a.k.a Tiara Bay Resort

Thank you .. ramai jugak yang view blogku...cinta ilmu

Pernah pergi sini? Sambungan dari cerita peperiksaan budak tahanan .. maka skrg bermulalah cuti sekolahku (alamak, isnin n selasa dah mesyuarat sbnrnya) kira cuti dah la ni kan .. so,cuti perlu dimanfaatkan, selain berblog, aku agak sibuk orang yang nak bercuti. Macamana tu,orang yang nk bercuti aku yang sibuk,

haaa...bermulalah kisah di BEST WESTERN/ TIARA...korang ingat aku nak cite hantu ke .. memang tak la sbb ni part time aku cuti sekolah!(hantu kat mana - mana pun ada) sini nak promote, tarikan utama disini pastinya WATER PARK walaupun tak sehebat Sunway Lagoon atau tempat lain yg kurang sikit hebat dari tu, tapi bagi aku dah cukup hebat sebab aku tak larat dah nak suruh anak yang umur 5 tahun tu naik sampai kecut semua jari2 pun tak dihiraunya.Dengan harga yang berpatutan, korang pasti tak rugi bawak anak2 bercuti kat sini, mereka akan senyum dan puji2 kita sebab bawak dia ke sana. Hehe...

Kalau ada yang berminat nak tahu kadar harga yang kami tawarkan, begini yer ...

Aptment 2 bilik tidur (Family Suite), RM250 Studio Standard RM150
Wristband ada pakej gak kalau ambik aprtmn, qualifiy beli 4 wb (2 sesi, pg n ptg) dgn harga 100, kalau sewa studio qualify 2 wb dgn harga 50.kalau beli 1 rm 35.



Studio Standard

Senang cerita kalau nak tahu lebih lagi boleh la watsapp kat no 01111330010 boleh tanya detail pasal ni ...

Anyway... apapun aku sangat- sangat BERSYUKUR kerana Allah melimpahkan rezeki kepada keluarga kami dalam pelbagai bentuk, yang paling utama TERIMA KASIH ALLAH kerana kurniakan kesihatan yang baik kepada kami, kedua ibubapa kami, dan anak- anak kami. Sesungguhnya segala kelebihan datang dari ALLAH SUBHANAHUATAALA dan kekurangan itu datang dari kelemahan kami sendiri . Wallah hu a'lam...

No comments:

Post a Comment